۵ حیوان، خدایان مصر باستان!

خدایان مصریان باستان


۱.عنتر (میمون دم کوتاه) 

توث در قالب عنتر

عنتر نماد نه یک خدا بلکه دو خدای مصری بود. اولی تحوث، خدای نوشتن و دیگری خدای جوان ماه به نام خونسو بود. توث در قالب عنتر بود.این دو خدا مسئول علامت گذاری زمان بودند و با ماه همکاری می کردند!

  ادامه مطلب ...

بیوگرافی سامان جلیلی

بیوگرافی سامان جلیلی


سامان جلیلی  از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشته و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کرده و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشته تصمیم گرفته این کار را به صورت جدی و حرفه ای دنبال کند.

ادامه مطلب ...

بیوگرافی مجید مظفری+فیلمشناسی

بیوگرافی مجید مظفری


شروع فعالیت سینمایی مجید مظفری با فیلم شهر قصه (منوچهر انور) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۲ آغاز گردید. سپس یک دوره بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس پشت سر گذاشت و برای بازی در فیلم مسافران (بهرام بیضایی) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم‌های سگ‌کشی، جنگ نفت‌کش‌ها و سایه‌های هجوم کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد.  مجید مظفری قبل از بازیگری کارمند شرکت مرسدس بنز بود.

ادامه مطلب ...

الناز گلرخ و حمید فدایی | زوج مدلینگ ایرانی

الناز گلرخ و حمید فدایی | زوج مدلینگ ایرانی


الناز گلرخ و حمید فدایی | زوج مدلینگ ایرانی

الناز گلرخ و حمید فدایی دو مدلینگ ایرانی هستند که اکنون به خارج از کشور مهاجرت کرده و مدلینگ را به طور حرفه ای دنبال می کنند. حمید فدایی متولد ۳ تیر ۱۳۶۷ است ، جوانی که از سال ۱۳۸۷ مدلینگ را شروع کرد و تا به اینجای کار موفق بوده است، قد او ۱۸۳ سانتی متر و فیتس کار است ، رنگ موی قهوه ای تیره و رنگ چشم قهوه ای روشن دارد و در آژانس های مدلینگ Roberto Vizzari, Cameron Zigal, Fila, Dolce&Gabbana مشغول فعالیت است. حمید فدایی در رشته عمران تحصیل کرده اما کار فعلی او طراحی ، مدلینگ و عکاسی است.

   ادامه مطلب ...